28 juli 2022 / 11.00 – 12.30 uur

Kritisch zonder kramp

Spreek je gewoon eens uit en merk dat je het dan toch gezellig kunt houden.

Je ergert je in alle kleuren van de regenboog en tóch bijt je liever je tong af, dan dat je feedback geeft. Herken je die kramp? Bij het woord feedback alleen al slaat menigeen de angst om het hart. Laat staan dat ze zich ervoor openstellen. Want wie wil er nou de maat genomen worden? En je zoekt toch geen ruzie?

Wat ga je doen?
Je gaat zeggen wat je op je lever hebt. Er niet omheen draaien, maar je met een paar simpele woorden gewoon uitspreken. Dat is nogal spannend. En toch ga je in gesprek. Dat wil zeggen; je ook gaat luisteren naar wat de ander daarop te zeggen heeft. Je gaat er zelfs geïnteresseerd vragen over stellen. En dan ontdek je tot je eigen verbazing dat je er samen best uitkomt. Je zoekt namelijk een oplossing, geen ruzie.

Waarom zou je hiervoor kiezen?

  • Je gaat feedback liever uit de weg.
  • De sfeer en het onderlinge vertrouwen kan beter.
  • Er is behoefte is aan een gezamenlijke ‘taal’ bij feedback.
  • Je team werkt zelfsturend.

Wat levert het op? Wat leer je?

  • Op een herkenbare en veilige manier feedback geven.
  • Om je op de positieve bedoelingen van de feedback te richten.
  • Dat afspraken er zijn om je aan te houden en dat collega’s er zijn om elkaar te helpen.

Details

Doelgroep Voor iedereen die liever zijn tong eraf bijt, dan dat je feedback geeft.
Locatie(s) Stadhuisplein 1, kamer V011, Leiden (route)
Thema Persoonlijke ontwikkeling, Vaardigheden, Werkplezier

https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/07/kritisch-zonder-kramp-800x-450-800x450.jpg


Workshopleider


https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/06/Charlotte-Hulsbergen2-2015-600x600.jpg

Charlotte Hulsbergen

Charlotte Hulsbergen


Gerelateerd


https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/07/harry-training-800-x-450-800x450.jpg
18 AUG 2022 12.00 – 13.30 UUR

Jouw balanskaart voor prettig samenwerken – VOL

Op een Balanskaart geef je aan – voor jezelf en voor je collega’s – hoe zij het beste met jou om kunnen gaan om een prettige en goede samenwerking te garanderen.

https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/07/Klant-en-klantwaarde-800-x450-800x450.png
11 AUG 2022 11.00 – 14.00 UUR

Klant en klantwaarde

Alles voor een glimlach! Wil je aan de verwachtingen van de klant voldoen of deze zelfs overtreffen? In deze workshop staan de wensen van de klant centraal.

https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/07/kritisch-zonder-kramp-800x-450-800x450.jpg
28 JUL 2022 13.00 – 14.30 UUR

Kritisch zonder kramp

Spreek je gewoon eens uit en merk dat je het dan toch gezellig kunt houden.

Favorieten (0)