11.00 – 12.00 uur

Leren met de stad

We nodigen je uit om tijdens de kennisdag een bezoek te brengen aan het samenwerkingsproject Leren met de Stad op locatie in het Gebouw.

Leren met de stad is een samenwerkingsproject van Hogeschool Leiden, Universiteit Leiden, MBO Rijnland en de gemeente. We nemen je mee in onze unieke aanpak, waarbij we samen met studenten, wijkbewoners, kennisinstellingen en stadspartners werken aan maatschappelijke vraagstukken. In deze sessie krijg je een beter beeld van hoe ‘Leren met de Stad’ in de praktijk werkt. We laten je inspirerende voorbeelden zien van lopende projecten. Je ontdekt hoe je deze samenwerkingsvorm kunt toepassen in je eigen werk of welke mogelijkheden er zijn om samenwerking te verkennen. Een mooie kans!

Marieke van Haaren, projectleider Leren met de stad van de Universiteit Leiden,
Milou Timmerman, beleidsmedewerker bij Vestigingsklimaat en Piet Hein van der Ploeg, adviseur externe samenwerking Hogeschool Leiden verwelkomen je in hun (het) Gebouw!


Details

Locatie(s) Het Gebouw, Arubapad 2
Thema Kunst

https://academie71.nl/wp-content/uploads/2024/07/pexels-michal-knotek-164395-542399-800x450.jpg



Gerelateerd


https://academie71.nl/wp-content/uploads/2024/08/Neurodiversity_Crowd_2-800x450.png
11.00 – 12.00 UUR

Leidse gedragsaanpak Zo doen we dat!

Een doorkijkje hoe we in Leiden gedrag beïnvloeden om samen tot een veilige, gastvrije en gezonde stad te komen.

https://academie71.nl/wp-content/uploads/2024/07/stadhuisrun2024-800x450.jpg
13.30 – 15.00 UUR

Puzzeltocht in het Stadhuis

Doe mee aan een spannende puzzeltocht in het Stadhuis en vindt zo snel mogelijk je weg in het ambtelijke doolhof van het stadhuis.

https://academie71.nl/wp-content/uploads/2024/09/demonstration-4891279_1280-800x450.jpg
09.00 – 10.30 UUR

Klimaatactie-simulatiespel

Hoe bereiken we het netto nulpunt snel genoeg om de opwarming van de aarde onder de 1.5 graden te houden? Ga mee in deze spannende, interactieve sessie en maak kennis met de En-ROADS klimaatactie-simulator!

Favorieten (0)