https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/07/Mark-Klant-en-klantwaarde-600x-600-600x600.jpg

Mark Horst

Ik ben werkprocesspecialist en vind het leuk om goed te begrijpen hoe processen lopen en hoe we die continue kunnen verbeteren om steeds beter te voldoen aan de verwachtingen van de klant en andere gebruikers. Daarbij vind ik het met name interessant om te proberen om zaken meetbaar te maken, zodat we ook zien hoeveel voortgang we boeken.

Activiteiten


https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/07/Klant-en-klantwaarde-800-x450-800x450.png
11 AUG 2022 11.00 – 14.00 UUR

Klant en klantwaarde

Alles voor een glimlach! Wil je aan de verwachtingen van de klant voldoen of deze zelfs overtreffen? In deze workshop staan de wensen van de klant centraal.

https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/07/Klant-en-klantwaarde-800-x450-800x450.png
18 AUG 2022 11.00 – 14.00 UUR

Klant en klantwaarde

Alles voor een glimlach! Wil je aan de verwachtingen van de klant voldoen of deze zelfs overtreffen? In deze workshop staan de wensen van de klant centraal.

Favorieten (0)