12 juli 2022 / 11.00 – 12.00 uur

Klanttevredenheidsonderzoek Nieuwe Stijl

Hoe denkt de Leidenaar over ons? Help jij ons mee beter te luisteren naar de Leidenaar?

Vanuit Publieksdienstverlening zijn we altijd bezig meer inzicht te krijgen in hoe de Leidenaren denken over onze dienstverlening. Het klanttevredenheidsonderzoek Nieuwe Stijl onderzoekt niet de balie, telefoon of website, maar wél hoe tevreden Leidenaren zijn met hun nieuwe paspoort, vergunning of trouwerij. De uitkomsten leggen we naast onze processen om te zien of wat wij intern bedacht hebben, ook aansluit bij wat de Leidenaar van ons verwacht.


Details

Doelgroep Iedereen die wel eens met een inwoner of ondernemer spreekt of een beslissing maakt die hen beïnvloedt.
Locatie(s) Tweelinghuis, Tweelingstraat 4, Leiden (kamer 220) (route)
Thema Kennis

https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/07/klanttevredenheidsonderzoek-800-x-450-800x450.png


Workshopleider


https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/07/kristen-van-der-veen-600x600-1-600x600.jpg

Kristin van der Veen

Kristin van der Veen


Gerelateerd


https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/07/Klant-en-klantwaarde-800-x450-800x450.png
11 AUG 2022 11.00 – 14.00 UUR

Klant en klantwaarde

Alles voor een glimlach! Wil je aan de verwachtingen van de klant voldoen of deze zelfs overtreffen? In deze workshop staan de wensen van de klant centraal.

https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/07/Klant-en-klantwaarde-800-x450-800x450.png
18 AUG 2022 11.00 – 14.00 UUR

Klant en klantwaarde

Alles voor een glimlach! Wil je aan de verwachtingen van de klant voldoen of deze zelfs overtreffen? In deze workshop staan de wensen van de klant centraal.

https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/07/stop.-stopstrategie-voor-organisaties-800x450.png
14 JUL 2022 11.00 – 12.00 UUR

Stopstrategie voor organisaties

Waarom is stoppen met dingen toch zo lastig? Aan de slag met het meest verwaarloosde in organisaties: stoppen. Over stoptekens, dode paarden en stopstrategie.

Favorieten (0)