11 augustus 2022 / 11.00 – 14.00 uur

Klant en klantwaarde

Alles voor een glimlach! Wil je aan de verwachtingen van de klant voldoen of deze zelfs overtreffen? In deze workshop staan de wensen van de klant centraal.

Je hoort het vaak: we werken voor onze klant. Maar wie is die klant? En weten we eigenlijk wel wat die klant belangrijk vindt? Welke zaken moeten sowieso op orde zijn voor een goede klantbeleving en welke zaken voegen daar nog iets extra’s (een wow!) aan toe? Aan de hand van een eenvoudig model geven we antwoord op die vragen in jouw werk.


Details

Doelgroep Iedereen die wel eens klant is
Locatie(s) Stadskantoor (LEVEL), Bargelaan 190, Leiden (zaal 2.11 Blauwe tram) (route)
Thema Kennis, Werkplezier

https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/07/Klant-en-klantwaarde-800-x450-800x450.png


Workshopleider


https://academie71.nl/wp-content/uploads/2021/09/Maaike-van-Meeuwen-600x-600.jpg

Maaike van Meeuwen

Maaike van Meeuwen


https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/07/Mark-Klant-en-klantwaarde-600x-600-600x600.jpg

Mark Horst

Mark Horst


Gerelateerd


https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/06/LEI001011234-800x450.jpg
26 JUL 2022 11.00 – 12.00 UUR

Het stadhuis staat in brand!

Het verhaal van de brand in het stadhuis en (andere) historische filmbeelden van Leiden.

https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/06/LEI001011234-800x450.jpg
19 JUL 2022 13.00 – 14.00 UUR

Het stadhuis staat in brand!

Het verhaal van de brand in het stadhuis en (andere) historische filmbeelden van Leiden.

https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/07/harry-training-800-x-450-800x450.jpg
18 AUG 2022 12.00 – 13.30 UUR

Jouw balanskaart voor prettig samenwerken – VOL

Op een Balanskaart geef je aan – voor jezelf en voor je collega’s – hoe zij het beste met jou om kunnen gaan om een prettige en goede samenwerking te garanderen.

Favorieten (0)