21 juli 2022 / 13.00 – 14.30 uur

De apenrots

Statusspelletjes worden altijd en overal gespeeld. Speel je mee?

We hebben het meestal niet door, maar ook wij mensen zoeken continu een plekje in de pikorde – een subtiel spel met status. En iedereen doet mee, of je je nu een Bokito voelt of niet.

Wat ga je doen?
Ook jij ontsnapt niet aan je innerlijke aap, want statusspelletjes worden altijd en overal gespeeld. De vraag is alleen of je mee kunt spelen. Bijvoorbeeld als je sokken wilt ruilen bij een weerbarstige klantenservice. Of als je op een ongemakkelijke treinreis jezelf tegenkomt. Meer zeggen we er niet over. Nou vooruit, nog één ding: je komt ook nog eens te weten waarom mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.

Wat levert het op? Wat leer je?

  • Hoe je elkaar met apenrots-gedrag in de weg kan zitten.
  • Waarom sommige mensen zich ‘dominant’ gedragen en anderen liever meebewegen. En waarom dat allebei kwaliteiten zijn.
  • Je communicatieve mogelijkheden krijgen een boost.

Details

Doelgroep Voor iedereen die op de apenrots weleens een ander plekje zoekt
Locatie(s) Stadskantoor Level (kamer 2.11/2.12) Bargelaan 190, Leiden (route)
Thema Persoonlijke ontwikkeling, Werkplezier

https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/06/Apenrots-800x450.png


Workshopleider


https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/09/Hugo-Vos-2018-e1663185834492-600x600.jpg

Hugo Vos

Hugo Vos


Gerelateerd


https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/07/kritisch-zonder-kramp-800x-450-800x450.jpg
28 JUL 2022 13.00 – 14.30 UUR

Kritisch zonder kramp

Spreek je gewoon eens uit en merk dat je het dan toch gezellig kunt houden.

https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/07/kritisch-zonder-kramp-800x-450-800x450.jpg
28 JUL 2022 11.00 – 12.30 UUR

Kritisch zonder kramp – VOL

Spreek je gewoon eens uit en merk dat je het dan toch gezellig kunt houden.

https://academie71.nl/wp-content/uploads/2022/07/Klant-en-klantwaarde-800-x450-800x450.png
11 AUG 2022 11.00 – 14.00 UUR

Klant en klantwaarde

Alles voor een glimlach! Wil je aan de verwachtingen van de klant voldoen of deze zelfs overtreffen? In deze workshop staan de wensen van de klant centraal.

Favorieten (0)